torsdag 4 februari 2010

Hejsan hejsan =))

Hoppas jag INTE behöver göra en ny blogg igen...det sker när jag glömmer lösenordet...hm... =))

Vad händer i livet egentligen? Vad har jag gjort hittills? Har bott på ett underbart avslappnat boende i ca 2 veckor, kära nån vad mycket ro min kropp har fått. Har fått berätta om Jesus för en muslimsk kille, det var underbart, fått be med en kvinna på pendeln som HADE alzeimers eller vad det var. Jag har märkt att när vi dagligen bjuder in Gud att använda oss då sker det saker =)) I och med det har jag då också erfarit hur livet är mindre äventyrligt när man inte bjuder in Gud varje dag, vad skulle jag gjort utan Guds nåd...kära nån, den är underbar =))

Ett tips är att tänk efter på kvällen vad du gjort på dagen och summera, vad har jag prioriterat, har jag prioriterad Gud eller något annat, tala ut, imorgon blir det en helt annan dag...MED Gud. Inser du på kvällen att dagen har varit med Gud, Halleluja, då är det bara att fortsätta så nästa dag igen =))

Livet är underbart tillsammans med Gud =))

Gud är god, Han är vår evige Vän! =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar