onsdag 17 mars 2010

Vart kommer vi ifrån och vart är vi på väg? Gud vill vara med oss överallt! :))

Hejsan!
Ett bra tag sen jag skrev, när jag köpt min egen dator då blir det förmodligen närmast varje dag ni får läsa något nytt :)

Sedan jag skrev senast så har det hänt lite saker, kunskapen om bön har börjat gro i mig, känns underbart.
Jag har för ett par dar sen avslutat "Välkommen till Gud" av Bror Spetz, det var Kärlek, han hade verkligen förstått vem Gud är :)) Nu har jag (för några dar sen) börjat på en bok som heter "KRAFTEN I Jesu Blod" av ´César Castellanos D. så långt som jag hittills kommit så byggs tron i mig, jag börjar förstå vad Gud vill med mitt liv och hur Han fungerar, Halleluja, prisad vare Herren! :) <3

Läs gärna båda böckerna :))

Gud välsigne dig och om du inte är frälst, ta ditt beslut nu, ingen mening med att vänta :) Lär känna Gud och förstå BLODET från Jesus Guds Son! Gå sen ut och predika, bota sjuka och befria människor i Jesu Kristi Heliga Mäktiga Namn!

Du är älskad och Gud bryr sig om dig!

Ha det bäst :)) Läs Bibeln! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar